Tjuvkik

Här har flitens lampa lyst idag, har tillbringat dagen i målarburken, som vanligt. Tror det blir hyfsat bra, men jag är absolut ingen duktig målare. Har gjort andra varvet på min fina tallrikshylla. Ska bli kul och se hur detn blir på väggen. Nu saknas bara lite hjälp med att snickra upp panel på väggarna. Peter kommer hem från Athen i morgon så jag hoppas han kan tänka sig hjälpa till. Hoppas jag hinner klart innan midsommar !
Här får ni en liten tjuvkik på lite av de grejer som finns i stugan. Allt är ett kaos så ni får inte se några större vyer.
Nu ska jag sluta tjata om min målning och hitta på något annat att berätta, förstår att ni blir less.Fortsatt trevlig kväll och lämna gärna en kommentar. Skulle bli så glad!

Kommentarer
Postat av: Annika

Bordet ser ut att ha blivit kanon :)

2009-05-21 @ 04:42:03
Postat av: Livet i byn

Vilka fina bilder, ser att du är ägare av en sockerlåda. Jag suktar efter en sådan!!



~Livet i byn

2009-05-21 @ 10:42:43
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0