Fredag 8 Maj

Idag har varit en bra dag, iallafall halva dagen. Vi for till stugan och fortsatte vår förvandling från skrutt till mysigt lantligt, det är mycket kvar.... Linnea hoppade studsmatta och plockade krokusar, medans jag släpade runt möbler och skruvade bort hyllor och diverse från väggarna. Kommer bli bra när det blir klart.
Den andra halvan av dagen har jag mått lite dåligt, är inne på min tredje dag av cambridgekuren. Tredje dagen brukar vara den värsta och det har det varit. Det är inte så att jag är hungrig utan matt och känner mig kallsvettig. Kan ju bero på att jag inte är riktigt kry utan har sjukt ont i halsen oxå, men det är nog en kombination. Men jag känner mig jättepeppad att fortsätta  med kuren, vågen visar glädjande besked :o) redan!!!!

Imorgon bär det av till Loppis, hoppas på många fina fynd. Äldsta dottern ska göra mig sällskap, bra med bärhjälp ;o)
Ha en trevlig fredagkväll, hör av mig i morgon med rapport om fynden!!
Foto: Okänd

Kommentarer
Postat av: - FORZA ROMA *

- låter kul !

2009-05-08 @ 18:30:50
URL: http://merey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0