Lite nytt..



Har varit ute och shoppat en snabbis idag, det blev ett par nya ulliga vinterstövlar. Det kanske är optimistiskt att tro att jag ska kunna ha dom i det slaskvädret som brukar råda om vintrarna, men jag hoppas på mycket snö så jag får behålla dem så här vita och fina. Var även in på Kappahl och la av en fin fransklänning och en väska.Hade inte 25%kupongen med mig och det känns ju onödigt att lägga ut mer än nödvändigt, även om den var rätt billig (299:-).
Nu ska vi gå och hyra oss en film, hoppas på en romantisk komedi, då det har blivit massor av thrillers sista tiden. Kanske The Proposal.
Har åter igen tappat sugen lite grann för det här med att blogga, och det beror endast på att jag ser att folk är inne , men att jag nästan aldrig får någon liten kommentar. Det är ju inte så att jag förväntar mig något jätte inlägg, men något litet ord hade varit sååååå uppskattat.....
Hoppas på att ni bjuder till lite så min blogglust återvänder

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, jag kollade också på den där klänningen, visst var det den som varpå framsidan av kupongerna? :)



Snygga skor!

2009-11-18 @ 09:17:34
URL: http://annikaandersen.se
Postat av: syrran

Hur gör du, du har så fina bilder speciellt när det är vitt runt grejerna?

2009-11-22 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0