Så börjar vi om igen..






Har haft en välbehövlig vila från bloggen, tycker inte att jag har något intressant att komma med. Det tycker jag fortfarande inte, men tänkte att jag får väl försöka anstränga mig lite.
Det som har hänt sen sist är att vi har börjat med en megastor ombyggnad av vårt gamla hus. Det blir en utbyggnad, som ska bli kök och matrum.Vårt gamla kök ska bli badrum, tvättstuga och vara förbundna med vårt nya sovrum så det blir ett riktigt master bedroom ;0) Man kan lugnt säga att det är omfattande förändringar som görs. Det är egentligen bara ytterväggarna som blir kvar.Golven är uppsågade och väntar på att gjutas och få golvvärme. Det blir jordvärme. Men övervåningen gör vi inget åt iallafall. Tomten blir också helt förändrad. Det är verkligen en spännande tid, roligt att se alla förändringar från dag till dag. Ska försöka ta lite kort så ni får se arbetets gång.

Nu ska vi bara försöka komma överrens om vilka golv och vilket kök vi ska ha. Vilket inte alltid är så lätt då vi ofta tycker olika. Men jag tror vi lutar åt ungefär samma håll iallafall....

Kommer snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Annika

Äntligen har du börjat skriva igen :)

2009-10-09 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0