Lördagsmys



Trött efter att ha tillbringat en dag i grillkåtan, wokat, grillat och haft det skönt. Imorgon blir det tillbaka till huset, men då för att städa upp gården och plocka upp allt skräp som blivit i samband med bygget. Såg att det blåst iväg en del också, så det blir nog till att gå runt i grannskapet och plocka. Skönt när det är gjort. Bygget går framåt, nu har vi fått ett garage, som vi inte haft på 17 år! Ett fönster är också bytt i huset. Det kommer att bli superfint. Det är Tanumsfönster, vi är så nöjda med vårt val.


Vad händer annars, jo ska börja packa i morgon då jag jobbar måndag och tisdag natt. Onsdag kväll bär det av till Stockholm och en natt på Rest and fly, för att på torsdag morgon sätta oss på flyget till Kreta.
Om vi inte hörs innan dess, så önskar jag er en trevlig vecka och på återseende.
Nu ska vi gå på Kioskpiraten och köpa godis, det måste man ju få unna sig ibland....

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vad härligt! Vad kul att det går framåt med huset!! När du kommer tillbaka från utlandet slutar jag jobba...tänk vad tiden går fort! Du får inte glömma bort mig när det vankas "firmafest" hemma i ert "nya" hus!! Kram

2010-04-25 @ 00:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0