Sneakpeek

Välkommen in i kaoset, här kommer en förhandstitt på hur det kommer bli. Litet, men naggande gott...
Det var svårt att ta kort utan att få med allt kaos runtomkring, därför får ni bara se en liten del av köket. Det blir fler bilder när det blivit lite mer iordning.. vilket jag hoppas blir snart, då vi ska flytta in om 9 dagar (hjälp!!)


Här ser ni mitt skafferi som jag har längtat såå efter! Det är riktigt stort och jag tror jag kommer att rymma massor. Trappan som ni ser till höger kommer att byggas igen och bli ett städskåp.



Framför fönstret till höger kommer diskbänken.



Här ser ni en bit av hallen, mot ytterdörren, golvet är som ni ser under uppbyggnad.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill se fleeer bilder! Blir supersnyggt! Är det äntligen dags för inflyttning!!

2010-08-22 @ 23:52:39
Postat av: Per

Jättesnyggt skafferi. Vi skall också bygga ett; har du några bilder på hur det blev när ni var färdiga? Var köpte ni dörren?

2012-10-09 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0