Träning närmar sig.....


Idag kom min efterlängtade bok Perellis "Kan jag  så kan du". Har bara bläddrat lite i den , men jag känner mig sjukt peppad att starta mitt nya sunda liv ;0)
Så jag skyndade mig att söka efter en yogamatta som ska vara mjuk, då jag oftast slutat med situps pga ont i svanskotan. Hittade ingen här istan, men tack och lov för internet. Hittade en 5mm matta till slut...
Så nu väntar jag bara att den ska dyka upp, sen börjar jag. Under tiden ska jag läsa igenom boken ordentligt. Verkar grymt bra.

Kommentarer
Postat av: Ida

Har också börjat mitt nya liv...har en del kilon som ska bort!! promenader är min melodi för tillfället...

2010-08-23 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0