Ytterdörr

Igår beställde vi vår ytterdörr, det blev en från polardörr, Bumble bee heter den.
Så här ser den ut fast vit. Tyvärr får vi den inte förrens v.40. Men det kan vara värt att vänta på, kände inte alls för de andra dörrarna som gick att få tidigare.




Gjorde även inköp av tvättmaskin och tumlare, det blev Cylinda, tror jag det var iallafall. Hjälp vad man måste köpa mycket grejer.. Men diskmaskinen som vi har i lägenheten tänker jag iallafall behålla för den är asbra. Sen får jag ta att man inte kan fästa någon kökslucka på den. Det får vi göra på nästa, när den här har gått sönder. Nån måtta får det ju ändå vara. Men nu tror jag faktiskt att det mesta är inköpt.
Nu hoppas vi bara att vi ska få tag på målaren som lovat att komma, men som nu inte går att få tag på..
Vi har ju tänkt flytta det mesta i helgen. Fick förresten tag på en duktig städfirma som ska få städa ur lägenheten, då är det "bara" byggstädningen i huset som behövs göras, skönt med lite mindre, då jag kommer att jobba rätt intensivt i anslutning till flytten. Dålig planering, men till mitt försvar hade jag faktiskt tänkt göra bort flytten på semestern, men det var ju tyvärr inte möjligt.....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-26 @ 05:19:37
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0