Fjärde advent







Idag har jag inte fått något vettigt gjort alls, som vanligt när jag vakar av. Vi har sett på vår nyinköpta DVDbox med serien 24. Är glad att jag totalt missat denna serie, så vi kan njuta av den nu och när det passar oss. Vi är totalt uppslukade av denna serie. Har ni följt den?
Är faktiskt den första DVD-boxen vi köper. Har alltid tyckt att filmer behöver man bara se en gång och då är det ju onödigt att köpa dom. Men de sista åren har jag faktiskt köpt på mig några filmer som jag faktiskt vill se om , flera gånger, bl a The Holiday, Fifthy first dates.  Så tydligen kan man ännu förändras ..;0)

Imorgon är min sista lediga dag före jul, går av mitt sista skift på julaftonsmorgon. Så nu måste det som jag tänkt hinna göras. Tror det blir några fler julklappar och kanske lite mer godis.
Nu blir det lite glögg och pepparkakor och sedan mys i soffan. Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0