Hallen


Nu ska ni få se nästan hela hallen, inte riktigt, då den fortfarande inte är riktigt färdig...



Här är hallen från en annan vinkel.


Vår älskade kamin som vi är mycket nöjda med, tycker den smälter bra in mot golvet och väggen.
Ska försöka fixa lite mysigare bilder, tycker de blev så väldigt ljusa och omysiga, men, men får duga
.
Har haft en lugn och avslappnande helg, med klappinköp, god mat och trevligt besök. Har inte satt så mycket fart vad gäller julförberedelser, så det får bli imorgon... Konstigt nog känner jag mig inte så stressad ändå.
Nu blir det lite lakritsglögg och se på Filip och Fredrik. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är så mysigt, saknar kaminen, får kanske införskaffa låtsas eld. Jag är ledig imorgon så hojta om du vill ha sällskap. :)

2010-12-12 @ 21:25:16
URL: http://annikaandersen.se
Postat av: jenny

Lyxigt värre att ha en kmin i hallen.. Det vill jag också ha:)



Kul att du hittade julklappar på sidan. Jag var tvungen att stänga ner sidan innan jag skulle shoppat ihjäl mig;)



Kram Jenny

2010-12-12 @ 22:39:31
URL: http://www.janethepain.se
Postat av: Marie

Hej

Jag tycker att ert kakel bakom braskaminen är väldigt snyggt. Jag vore jätte glad om du ville berätta vad det heter för jag skulle så gärna vilja göra en fondvägg av det.

Tack på förhand

2011-06-26 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0