Julklappar



Tänkte att jag skulle visa lite av vad jag fick i julklapp. Fick denna vackra bok som jag önskat mig. Har inte hunnit titta så noga i den än, men utsidan är såå snygg så det verkar lovande.

Fortsätter med kökstema, fick en stor granitmortel som är precis vad vi behöver.
1000 bitars pussel(dock inte det här ;0) ) och en pusselmatta så man kan rulla ihop det när man är färdig. Ska bli avkopplande att pussla lite, det var måånga år sen vi byggde något större pussel. Tycker det är så avstressande och det kan man ju behöva ibland.

Jag är inte en teknisk person, speciellt inte när det kommer till telefoner, men den här ska jag bara lära mig. Har fått lite stalltips av goda vänner hur man gör , men här behövs tränas. Superkul iallafall !!!

Annars har julen varit bra, lite kort, då jag jobbat nästan hela tiden, men nu är jag långledig så nu ska jag njuta. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0