Köket



Köksfönstret med mina fina Azaleor.


Äntligen är kaklet på plats. Är så nöjd, tycker det liknar klinkern som vi har.
Ni kanske ser att det inte är riktigt klart, plattläggaren kommer imorgon och silikonerar  m,m




Som ni ser är det inte riktigt bortplockat inför fotograferingen, men det bjuder jag på. Har fått låna kameran och då är det bara och köra även om det ligger lite saker framme;0)
Dessa stolar avskyr jag och kommer att bytas ut så fort möjlighet finns. Lampan oxå.









Misteln hänger på plats över köksingången.... Ursäkta bildkvalitén, har inget PS.

Nu har ni iallafall fått en aning om hur det ser ut här i köket.
Är ni snälla kanske jag visar resten av huset nån dag, men då måste ni vara snälla...;0)


Kommentarer
Postat av: Sara J

Jättefint ni har det!! Lägg gärna upp bilder på övriga huset också! =) Hoppas att du har det bra på din ledighet!

2010-12-10 @ 14:05:57
Postat av: anna f

Så fint ni har det! Skönt att det är så gott som klart (ialla fall i köket) nu innan jul!

2010-12-12 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0