Färgval

Har börjat ifrågasätta mina färgval i vårt blivande hus. Hade från början tänkt ha alla väggar vita. Det är spårfräst MDF, f rån golv till tak. Tänkte att det skulle bli ljust och fint, är galen i vitt. Väl hos färghandlaren blev jag rädd att välja fel vitfärg så det skulle bli kallt, rosa eller skifta mot blått. Det finns ju hur många vita nyanser som helst!
Det blev till slut en vit bruten mot beige. Har alltid varit svag för beige, tröttnar aldrig på den färgen.
Har nu sett en bild i en blogg som heter Helt enkelt. Hon visar sin TV vägg som jag tycker är hur läcker som helst. Svart.
Det skulle ju onekligen hända lite i vardagsrummet med en sådan fondvägg.
Behöver jag ens nämna vad min andra hälft tyckte om min nyvunna idé? Absolut inte!!!
TV skulle ju döljas bra iallafall.
Kanske blir lite extremt, men visst var det läckert?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker absolut en svart fondvägg skulle göra susen...har man vitt överallt i övrigt kan det vara fint att det bryter av lite...blir ju inte heller så mörkt som det annars kan bli..Ses på jobbet ikväll!

2010-02-28 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0