Skärpning

Har bestämt mig, ännu en gång, för att rensa i röran. Har liksom många andra ,har jag förstått, en tendens att samla på mig saker. Förstår inte att det ska vara så svårt att släppa sakerna när dom inte passar längre. Istället fylls förråd med saker som man för länge sedan glömt varför man sparat. Nu har jag ändå under de senaste 4 åren flyttat två gånger och i samband med det gjort mig av med mängder av saker. Konstigt nog har de en kaninliknande förmåga att föröka sig lavinartat så fort man stänger förråds dörren, fattar inte hur det går till.
Nu ska jag dock skärpa mig och (försöka ;0) )leva efter denna devis:


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson (fd Lindberg)

Lycka till med det nya mottot! Ibland skulle det kännas skönt att göra "rent hus", men oftast letar jag bara nya bra ursäkter för att samla fler bra-att-ha saker... :D

2010-02-28 @ 22:36:14
Postat av: ida

Gillar att du är så aktiv igen med bloggen!

2010-02-28 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0