Tvättställ

Är hemma med ett rejält sjukt barn. Hon har både ögon- och öroninflammation, feber ,snuva och en hemsk hosta.
Så dagarna ägnas åt  att rita,spela spel, se på film, sova och inte så mycket mer.
Mellan varven försöker jag surfa runt för att försöka hitta ett tvättställ som vi kan fälla in i en ekskiva. Det finns ju hur många snygga som helst, men ändå är det inte enkelt. Peter och jag har nämligen helt olika smak. Jag gillar tvättställ som står ovanpå skivan som en skål eller bara sticker upp, hoppas ni förstår vad jag menar. Medans Peter formligen HATAR såna typer av tvättställ. Då det är en ekskiva kan vi ju inte ha ett underlimmat tvättställ för det blir ju väldigt blött runt. Så enkelt är det inte att hitta något mellanting.
Hörde att de hade badrumsutställning på en VVS affär istan, ska försöka ta mig dit för inspiration, om bara lilla L blir lite friskare först.
Här är några tvättställ som jag hittat hittills, får se vad Peter tycker! Den första är min favorit.

Kommentarer
Postat av: Inger

Jobbig månad det här... många sjuka barn!!!

Hm... Jag vet ju inte hur praktiskt det är eller så men helt klart var ju det första "stället" snyggast... i min smak då ska väl tilläggas! :)

2010-02-24 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0