Dörrar



Nu är dörrar och fönster beställda. Dörrarna blir dessa, fast som skjutdörrar och med frostat glas. Förutom en skjutdörr mellan sov och badrum  som får spegelglas istället  för frostat. Tror det blir snyggt mot våra vita väggar.
Det går framåt med bygget, nu är golven gjutna. Utbyggnaden är spantrad(heter det så) och börjar ta form.
Nu ska alla innerväggar göras, just nu är alla rivna så det är vääldigt öppet.
Klinkern är beställd och köket bokat. Det rör på sig kan man säga. Men det känns långt bort till inflyttning, längtar.
Tyvärr fick jag veta igår att den superfina jacuzzin inte kommer att rymmas, snyft. Men nu letar vi efter något lite mindre, rätt mycket mindre tror jag att det blir. Vill ju inte att det ska kännas alltför trångt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjoho äntligen ett nytt inlägg :)



Det finns ju bubbelbadkar som är lika stora som ett vanligt badkar, kanske det skulle vara något?

2010-02-05 @ 08:23:04
URL: http://annikaandersen.se
Postat av: ida

vors har du vari...har saknat inlägg! Tror jag vet vart ni har huset nu...var på skidSM och parkerade bilen vid ett hus som jag kan tänka mig är erat...kan det stämma??

2010-02-07 @ 11:24:44
Postat av: brorsan

Det blir nog väldigt bra

2010-02-19 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0