Bättre sent som alltid

Jag gillar verkligen stilen som  BON ´A PARTE säljer, sen vet jag inte hur mycket det beror på kläderna. Började fundera när jag upptäckte att allt jag ville ha satt på samma gulliga modell! Allt klär ju en skönhet.
Men det jag köpt tidigare har jag varit mycket nöjd med. I dag fick jag äntligen tummen ur och slängde iväg en beställning på deras rea, snacka om försent. Allt jag ville ha var SLUT. Har haft hur lång tid på mig som helst, men ....
Hittade iallafall två klänningar som jag tror kommer bli kanon.
Både roligt och tråkigt det här med rea. Min fina kappa reades ut till halva priset, det känns surt, det hjälps inte.
Så här ser klänningarna ut iallafall.



Har ni någon favorit webshop med kläder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0