God fortsättning

Nu har det blivit en nog så lång paus från bloggandet igen. Hoppas ni haft en skön jul och ett fint nyår.
Nu ser vi fram emot ett nytt spännande år  med en massa kul.
Själv tänker vi börja året med en liten resa till Budapest. Har bokat ett fint rum för att fira min kommande 40års dag. Det ligger på Pest sidan med utsikt över Donau.
Om jag inte minns fel så har vi utsikten mot Buda-sidan och det vackra kungliga slottet.


Det ska bli roligt att se ett nytt land. Har aldrig besökt Ungern förut. Har nu pluggat lite reseguider och kommit fram till att ett besök på fiskarbastionen är ett absolut måste, titta bara så vackert. Som ett sagoslott. Sen blir det ju förstås en massa bad också, det är ju ett måste. Det finns ca 1300 varma källor i Ungern. Spa och massage kulturen är enorm här och det ser jag verkligen fram emot.



Om det är någon som har något tips vad man inte får missa, i Budapest, så skriv gärna en rad.

Kommentarer
Postat av: ida

Kanske är försent att tipsa...men jag gillade båtresa på Donau med middag...det var supermysigt.

2010-01-08 @ 00:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0