Krångel

Får inte in bilderna som jag vill, så jag återkommer imorgon. Har iallafall kommit hem igen efter vår weekend i Budapest. Det har varit toppen, men nu har jag inte tid att berätta mer, (har tillbringat massa tid med att försöka fixa bilderna, helt i onödan) Gör ett nytt försök imorgon. Måste iallafall säga att Budapest är en mycket vacker och sevärd stad som jag verkligen rekommenderar er att besöka.
Nu är det matlagning på schemat, sen ska jag jobba natt. 3 nätter sen blir det 40års kalas :0)
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Helen N

Hej Ingela!

Det var ju jättelängesen jag var inne på din blogg, men nu tog jag mig tid. Har förresten fixat Facebook nu... Bättre sent än aldrig. Jag längtar efter att se bilderna från Bulgarien också, men New York såg ju jättehärligt ut. Vi hörs!

2010-01-24 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0