Strike



Sista kvällen med våra vänner från Berlin. Nyss hemkommen från ännu en kväll på havsbadet.Öl,(vatten för mig som körde) nachotallrik, pommes, glass m,m Ikväll var det bowling som gällde. Gick riktigt bra faktiskt, men nog behövs det tränas. Varje bowlingbesök konstaterar vi att -Det här måste vi göra oftare. Ändå är det nog år emellan gångerna.. synd för det är ju kul.

Annars har jag fortsatt med inoljningen av kåtorna, nu har jag bara halva bastun kvar. Annars har jag städat upp på gården, plockat upp plankor och andra träbitar som sprids omkring. På bygget har vi upptäckt att plåtslagaren har missat en decimeter med måttet av taket, inte kul alls. I detta fall är vi stenhårda "gör om , gör rätt".

Annars har plattläggaren gjort färdigt sovrummet och kommer härnäst att flytspackla köket. Det betyder att det  snart är dags för parkettgolvet och ihopsättning av köket, jippie. Som jag har längtat efter köket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 11:14:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0