Äntligen lite sol....


.
Trött efter en jobbig jobbhelg, men glad att vara ledig fram till midsommar. Väcktes 12 av IKEA som ringde och ville boka tid när de kunde komma med bänkskivan som kom bort. Skyndade mig att stänga av mobilen, hann bara somna så ringde porttelefonen ihärdigt, en kompis till lillasyster som ville leka. Då var det bara att ge upp om att ta igen någon sömn. Så nu är det full fart, att fixa igen ordningen som gick förlorad när jag jobbade. Tvätta, handla , städa. Men sen ska jag bara chilla som på bilden ;0)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 @ 18:59:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0