Belysning

Tänkte att jag skulle visa vilken utomhusbelysning vi har tänkt oss.


Det blir LED belysning med ett varmvitt sken. Tycker att den mattgråfärgen på lampan påminner om mitt favorit material betong. Snyggt!! Fokus på ljuset istället för på armaturen. Hoppas det är tillräcklig spridning på ljuset, elektrikern sa att det var viktigt. För att det inte ska se fjuttigt ut, det vill man ju inte..

Hittade förresten en läcker lampa för inomhusbruk , skulle vara snyggt i trappan upp till övervåningen, få se om jag kan få Peter att inse att vi behöver den ..... ;0)

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej Ingela! Du är så otroligt flitig att jag nästan blir trött ;).

Utomhusbelysningen som du har här på bloggen påminner starkt m våra grannars utomhusbelysning.... Me like!

Det blir superfint när det är becksvart och gnistrande snö som i vintras...

2010-06-29 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0