Trevlig helg



I helgen är det jobb som gäller, alltså mitt nattarbete, inte jobb hemma. Ska jobba fre, lör & sön.
Hoppas att ni som har turen att vara lediga får en stor sol som skiner på er. Håller förresten på att klura på fina bebisnamn, då min trognaste läsare går i väntans tider. Tänkte att jag kanske kan bidra med något uppslag, men det är ju verkligen personligt att välja namn, alla tycker ju så olika. Här är iallafall några som jag tycker är fina

VidaR (!) Då får du ju med ditt namn oxå;0)              Maja  
Edvin                                                                      Alice
Sander                                                                   Emma
Ellen
Astrid
Agnes
Disa  Isa

Ska iallafall hålla utkik efter lite ovanligare, men fina pojknamn.

Kommentarer
Postat av: Ida

Läste upp dina förslag för Rickard...ungefär hälften tyckte jag var fina medan Rickard tyckte om andra hälften...inte så oväntat!! :)

2010-06-04 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0