En vanlig torsdag

Idag har varit en fixardag, har tagit in priser på kyl, frys, tvättställ+skåp,köpt grundfärg och penslar till garaget, köpt lås till garaget, m.m, m.m. Har även tagit reda på en massa uppgifter som vi behöver till huset.
Sen åkte jag till jobbet på informationsmöte, men blev överraskande uppvaktad på min (tidigare) 40årsdag. Chefen hade gjort en otroligt vacker tårta och så fick jag ett presentkort på en inredningsbutik, perfekt inför flytten!!
På kvällen var det restaurangbesök med jobbet, med avtackning av två kollegor som blivit pensionärer. Det var god mat men skrattretande service. Kan ju berätta om den sista spiken i kistan. Servitrisen hade serverat fel efterätt, tar den då till rätt gäst, ställer den framför henne på bordet och frågar - Gör det något att hon har ätit av glassen?????!!!!!! Hur tänker man då, fattar inte ens att hon hade mage att fråga. Jaja, det blev en minnesvärd kväll iallafall.
Trodde inte det var sant!!!
Nu har jag iallafall skrämt igång min gamla dator, men den är inte helt medgörlig. Ska iallafall försöka blogga lite oftare.
Ni får gärna skriva en rad, gör mitt bloggande lite roligare för mig.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Något sådant skulle aldrig ha hänt på min tid! Ja dagens personal har ingen utbildning och fattar inte vad service är! Har jag fel?

Kram IL

2010-06-07 @ 12:38:38
Postat av: Ingela

Det beror ju förstås på vart man går, men hit ska jag nog inte gå annat än för lunchbuffé. Det har hänt för mycket, för många gånger.

2010-06-07 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0