Arghhhh

Vill bara titta in och säga att den här gången är uppehållet helt ofrivilligt. Datorn har pajjat den tålde inte att jag spillde ut ett halvt glas vin över den, konstigt!
Min son är inte så pigg på att låna ut sin dator till mig så nu blir det rätt tyst här ett tag men ska försöka slänga in nåt inlägg emellanåt på lånad dator.
Jag kan ju berätta att jag för tillfället sitter och sliter mitt hår över IKEA då det visar sig helt omöjligt att betala köket. Har tillbringat timmar i telefonen med banken och IKEA. För tillfället har de tekniska problem men jag ska återkomma senare .... Behöver jag säga att jag är smått hysterisk. Varför inte ha ett vanligt Bgnr att betala till som andra butiker nehej...

Vad är nytt annars? Har återigen tänkt om angående kaklet i köket , nu lutar det åt detta.



Vi hade funderingar på att ha det stående men nu när jag såg den här bilden känns liggande så mycket bättre. Vi har dock inte bestämt hur högt vi ska sätta det. Blir det  konstigt att ha det ända upp till taket? Vi har inga överskåp så vi får inget naturligt avslut uppåt. Kanske ska vänta tills köket är på plats och se då vad som blir bäst.
Nu ska jag försöka komma mig fram till kundservice och höra var min betalning tagit vägen.Wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättesnyggt kakel! Håller dock med om att det gjorde sig bättre liggande! Det är svårt att föreställa sig hur det skulle se ut med kakel ända upp till taket...men spontant tänker jag att det klanske blir konstigt.. men vart/hur avslutar man annars?! Måset ut och googla lite o se hur folk gör...

2010-06-01 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0