Glad Påsk


Idag har vi varit i Luleå och tittat på vår blivande pool.Den blir inte så stor som vi hade velat, men den går iallafall att ha varm året runt. 6,5m x 3,5m. Vi tänker köpa till en jetstream så kan man iallafall simma sig less.Det som var bra med just denna pool var att pooltaket ingick, vilket annars skulle bli en kostnad på 100 000. Då får man ta att den inte är riktigt så stor. Tror det kommer att bli superhärligt iallafall och barnen längtar.

När vi lika var i Luleå tog vi en sväng på storheden och köpte några kilo godis till påskäggen, själv unnade jag mig en rosa strut med Hallontryfflar från Åre Chokladfabrik, mums. Det blir lagomt syndigt för mig som försöker vara lite nyttigare.   Önskar er alla en härlig och glad påsk, på återseende.
Foto från Martha Stewart

Kommentarer
Postat av: Ida

Glad påsk! Nu drar jag till fjällen...hääärligt! Vi ses!

2010-04-01 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0