Körsbärsblom



Idag har jag varit och köpt lite påskgrejer. Metallfärgade ägg att hänga i påskriset, om jag nu lyckas få tag på något vill säga.Det tar emot att gå och köpa när man har en stor skog. Men ryggen pallar inte något plumsande i snön och jag har heller inte lyckats hitta något som växer i dikena. All denna snön bara förstör.
Men nu köpte jag ju körsbärskvistar, så då får vi väl titta på dom istället om inget ris dyker upp. Sämre utsikt kan man ju ha. Annars har vi tagit det väldigt lugnt idag Linnea har feber och ont i magen. Så vi har scrappat lite och pysslat i största allmänhet.
.
Hittade  kuddar på Indiska, färggrant och läckert. Härligt med lite färg till våren. Tror ev jag ska köpa den gröna roskudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0