Ett livstecken



Nu är flytten genomförd, med mycket möda och stort besvär. Nej, men jobbigt har det varit och det är inte över än... Har fortfarande huset fullt av hantverkare,skyddspapper på golven, slipdamm överallt och endast sängar och ett köksbord+stolar i huset. Resten i kartonger och plastsäckar i ett virrvarr i garaget, hittar ingenting. 
Börjar dock närma sig beboligt, igår fick vi ett färdigt badrum-förutom badkaret, men ändå...
Har lyckats förlora min mobil i flytten, vi har ingen telefon, bredband eller tv. Snacka om att man känner sig off..
Dessutom är delar av familjen rätt sjuka, så det är rätt tufft. Men nu ska jag sluta gnälla. Vi kommer att få ett toppenställe punkt!
Återkommer så fort jag fått in bredband.

Vad tycker ni förresten om dessa tallrikar? De kommer v.33 på Indiska. Är de så läckra som de ser ut, så kommer iallafall jag att slå till. Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt med ett livstecken! Skrev precis på fejan o frågade hur det gick med flytten men fick ju alla svar här!

2010-09-04 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0