Tack

Tack till alla mina trogna läsare som tittar in fast jag inte skrivit på länge, och det verkar som det dröjer än.
Vill bara visa ett livstecken. Huset går framåt, igår kom äntligen gardarober. Hittills har vi delat på 1 (!)st.
Så nu kommer det att kännas som rena lyxen. Är ett bra sätt att lära sig uppskatta saker som man annars tar för självklara ;0)
Har precis fått leveransbesked att min senaste beställning har anlänt. Här får ni en liten tjuvkik....


Hoppas ni inte ger upp om min återkomst, utan fortsätter titta in. (Jag skulle ju inte bli ledsen heller om ni någon endaste gång kunde lämna någon lite kommentar, inget avancerat behövs) Ni är ju rätt många vid det här laget, så någon förutom Ida(som är duktigast)kanske kan försöka.....
Nä, nu ska jag sluta tjata. På återseende

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörde ryktas (Evelina) om att du är helt isolerad i Vitsand:) Utan internet och telefon!! Usch o fy...vet inte hur man skulle klara det! Bra med livstecken då och då! Ha det! Kram

2010-10-02 @ 22:47:49
Postat av: Mia

Klart man kikar in och ser om du skrivit något då och då! Jag har själv upp och nergångar på bloggen. Ibland medvetet och ibland pga annat. Ser inte vad det är på bilden btw. Är det bord? Eller är dom små, som till "förvaring"/smycken eller liknande... Dum fråga kanske men kortet villar bort mig... ;) Ha en trevlig kväll.

2010-10-09 @ 16:25:26
URL: http://lillaunderbara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0