Kott och blåbärsplockning



Tog en tur ut i skogen för att plocka kottar, jag är konstig , jag vet... hittade rätt mycket blåbär också.
Då jag inte hade några planer på att plocka blåbär, men blev alldesles ha galen när jag såg hur stora dom var så fick vi plocka i ett Pringles rör. Det gick bra det med. Imorgon har Linnea beställt chokladkaka med grädde och färska blåbär. Mums! Tycker inte så mycket om att plocka bär, rensar hellre, men nu känner jag att jag måste nog ge mig ut imorgon igen, hoppas vädret blir lika bra som det har varit idag. Ren njutning att vara i skogen i sånt här väder. Inga flugor, getingar eller mygg såg jag till heller hoppas det inte var en tillfällighet....
Har ni plockat några blåbär i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0