God Jul & Gott Nytt År!!!!

 En av Peters julgrupper.

Sista lediga dagen för mig, den ägnas åt julgransinköp, gran dekoration, Janssons tillverkning m.m
Kommer att jobba fram till Annandagensmorgon, men sen blir jag ledig 1,5 vecka, skönt!

Önskar er alla en riktigt skön jul, med massor av god mat och dryck och allt vad ni vill att den ska innehålla.
Tack för att ni besöker min blogg, hoppas vi ses 2012 också. En stor kram till er alla från mig!

Kommer säkert att titta in i mellandagarna....så kika in när ni har lust, mellan julmaten och myset.

Kommentarer
Postat av: jonna

God jul till dig också!! :) Ha det så bra!!

2011-12-21 @ 13:36:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: ida

God jul! Hoppas du hinner med lite myyys trots jobb! Kram

2011-12-21 @ 21:21:30
Postat av: anna

God jul! Hoppas att ni får ha bra nätter på jobbet och att du hinner mysa med familjen åxå!

2011-12-22 @ 10:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0