Jack Bauer forever



Efter att ha sett första säsongen av 24 så blev vi fast, så idag kom Peter hem med de återstående säsongerna 2-8
så nu vet vi vad vi kan göra om det inte är något bra på tv.
Annars har dagen gått i städningens tecken, är totalt slut efter att ha vänt upp och ner på hela huset och sedan tillbaka igen. Men det är skönt att ha det gjort. Annars pågår rensning av uthus här, har varit med åtskilliga kartonger till kupan och imorgon blir det några lass med möbler. Konstigt, tidigare har jag sagt, att DEN ska jag ha kvar och DEN får du inte kasta, men nu känner jag bara att jag vill bli av med alltihop. Tydligen behöver man tid på sig för att vänja sig av med grejorna, men nu känns det toppenskönt att bli av med allt.  Enligt Feng shui frigörs energi när man rensar bland sina grejor och det behöver jag verkligen, för jag är såå trött hela tiden.
Nu ska vi bänka oss för att ta oss an andra säsongen med Jack Bauer. Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0