Tavelvägg



Vet inte om jag visat denna tavelvägg förut, men jag älskar den. Tyvärr har jag inte så stor vägg så jag kan göra en likadan, men liknande ska jag iallafall försöka mig på. Måste bara göra om några kort till svart-vita och köpa några fler ramar. Får se om jag hinner allt det idag. Hade ju förstås varit snyggast om alla var IKEA ramar som på bilden, men det blir det inte. Det blir några billigare från Dollarstore oxå. Kostnaden drar ju rätt kraftigt iväg när man ska ha både ramar och passpartout(eller hur det nu stavas)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättesnyggt! Har gjort en liten tavelvägg hemma. Kan dock tycka att det är ganska snyggt med olika ramar. Jag har satt upp några stycken på en vägg o då har jag mest svarta men även någon vit ram, blir lite kontrast då.

2011-01-04 @ 21:43:34
Postat av: Mia

Så himla snyggt tycker jag. Precis sådär tänkte jag ha på väggen i våran trappa, kanske inte lika många men... Där är omöjligt att få någon finess så ett galleri med svartvita foton tror jag skulle bli läckert. På alla nära och kära... Ha en toppenkväll!

2011-01-08 @ 19:30:47
URL: http://lillaunderbara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0