110110

Idag har jag vakat av och inte gjort så mycket nyttigt, men jag har iallafall städat i skafferiet. Har faktiskt fått bort många såna där riktiga tråksaker sista tiden. Har storstädat kylen, återvinnings"rummet",lådan där alla papper som måste vara kvar slängs i, och nu skafferiet. Lite nystart på det nya året ;0)

Ikväll ska vi inviga Peters julklapp Chokladfontänen, det blir , ananas, päron, machmellows att "doppa "
Chokladen vi ska använda är Fazers blå mjölkchoklad. Ska bli spännande och se om fontänen blir något vi kommer att använda eller om den hammnar längst in i skåpet. Hoppas och tror på det första alternativet... 

Förresten hittade en sån rolig blogg som jag totalt missat, har hört talas om den , men aldrig varit in. Men igår höll jag på att skratta mig fördärvad (Vet inte om det var för att jag var trött, för Peter tyckte inte alls det var så kul).
Ni bara måste gå in och läsa  Ketchupmammans blogg om ni också har missat den, hon är bara såå bäst. Tänk om man kunde finna sig lika snabbt som henne, hon verkar blixtsnabb.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0