Inspirationkälla



Nu har även jag sällat mig till den stora skara som köpt den underbara boken Life and work Malene Birger´s life in pictures. Om ni inte känner till Malene Birger, så är hon en känd dansk mode designer. Hon har haft egen kollektion sen 2003. Upptäckte henne i ett reportage där hon visade upp sitt hus i Spanien (tror jag att det var.) Gillade verkligen hennes stil. Hon är även proffs på att göra snygga stilleben, något som även jag gillar. Hämtade den igår kväll innan jobbet, så jag har inte hunnit bläddra i den än. Har bara upptäckt så stor och tung den är, dryga 3 kg. Är den dyraste bok jag köpt nån gång, men har hört att den är värd varenda öre. Köpte den som en födelsedagspresent åt mig själv, fyller på söndag. Dom säljer den för halva priset på Adlibris, så man kan säga att jag tjänade 627 kr ;0)

Annars hade vi planer att åka till IKEA imorgon, men nu visade det sig att dom inte säljer bredden på överskåpen vi behöver, så det blir nog ingen resa, snyft!  Får väl hitta på något annat istället.
Ha en trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0