I don´t drink coffee, I take tea my dear...



Då jag inte fick något te i julklapp och mitt teförråd har sinat markant, så tänker jag bege mig till stan och köpa det själv. Tycker att dessa teer har såå snygga förpackningar, (och smakar gott naturligtvis) så några sådana blir det absolut. Annars är jag väldigt svag för Lady Grey. Hittade en bortglömd burk längst in i skafferiet med ett te jag köpt på Humlan, smaken var inte dum alls "Champagne grädd"
.
Smakade förresten ett te nu i jul som var gott det var ett julte som var köpt på Apoteket. Visste inte dom sålde te på Apoteket, kanske blir en tur dit oxå.
Tetips någon?

Om du är kall värmer dig te
Om du är varm svalkar dig teet
Om du är nedstämd så muntrar teet upp dig
Om du är orolig så lugnar teet dig."
William Gladstone (1865) Brittisk premiärminister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0