3 Januari 2011



Idag har varit en riktig "ta tag i saker" dag. Har gjort sånt som man gärna skjuter upp till en annan dag, skönt att ha det gjort. Bl a har jag hämtat ut Peters julklapp som inte hann komma innan jul, nämligen chokladfontänen ovan. Nog för att så här efter jul så känns suget efter choklad rätt avlägset...
Hade även tänkt köpa lite proteindrinkar till min nya livsstilsförändring, men det skjuter jag upp ett tag till. Iallafall till i morgon. Annars har vi det rätt lugnt och skönt, har en son som totalt vänt på dygnet och om jag ska vara ärlig så är jag inte uppe med tuppen heller. Jag och Linnea har iallafall åkt rätt mycket pulka. Ska även bli ett besök på Nimbys värld någon dag framöver.
Gjorde förresten ett "fynd" idag och "tjänade" 400kronor. Köpte nya lakan på HM home. Weronica hade en så snygg bild på sina, så jag blev sjuk på att ha egna. Här är hennes bild. 
Foto lånad från Weronica-Enmammasdag

Här hittar ni lakanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0