Före och efter



Ibland måste man bara prova , fast man är mycket tveksam att det ska gå...

Hittade ett keramikfat på Kupan för 30 kronor. Hemsk i färgen , men en underbar form. Kruxet var att den naturligtvis var glaserad, hmmm.....





Ser ni den underbara vågiga kanten?
Sökte informtion hur man skulle gå tillväga, men hittade ingen. Tog då takfärg och penselmålade ett stort antal gånger och det blev faktiskt riktigt bra tycker jag. Matt förstås, men snyggt.




Blir ju förstås bara för prydnad, men det är väl inte så dumt. Nu måste jag bara tänka ut vad jag ska ha i den ;0)


Kommentarer
Postat av: Ida N

Det blev supersnyggt!!

2011-07-10 @ 21:49:31
Postat av: Annika

Vilken otrolig förbättring, du hade ju inte visat mig hur den såg ut innan du målade den! ;)

2011-07-12 @ 18:55:06
URL: http://annikaandersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0