Lite kreativitet....

Ikväll har jag och Linnea haft lite smyckes tillverkning, resultatet blev väl sådär, men det var iallafall roligt.
Pärlorna köpte vi på kyrkmarknaden.


Tänger hade jag redan sedan jag gick kurser i luffarslöjd.



Gillar peacemärken, så det blev halsband och örhängen.



Linnea gillar döskallar så det blev ett par örhängen, med dessa snyggingar.
Som sagt, kanske inte de snyggaste jag gjort, men vi hade väldigt roligt iallafall...

Apropå smycken så har Camilla med bloggen millandante gjort en jättesnygg ring av en värmeljushållare, ni måste gå in och titta, blev riktigt sugen på att göra något liknande.


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad ni är duktiga. Riktigt fina grejer! :)

2011-07-19 @ 09:10:01
URL: http://Annikaandersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0