Söndagen den 17 Juli

          



                
Har inte så mycket att blogga om. Här går dagarna sin gilla gång, sovmorgnar, lång frukost, långa promenader, tillbringar det mesta av dagarna ute i solen. Mycket läsning och lyssning på radio blir det. God mat och mys. Kvällarna blir sena. Hade egentligen tänkt att vara lite duktig och baka knäckebröd och göra parfait idag, men så blev det sol igen....
Ja, ja det kommer att komma regniga dagar vad det lider och då får jag vara lite mer produktiv.
Men nu har jag inte så många dagar kvar av min semester, lite jobb ångest börjar komma smygande. Fast jag har haft turen att få 6 veckors ledigt, så känns det jobbigt att börja om igen. Men när man väl är där så går det ju bra...

Nu blir det vitt vin och skaldjur, tröttnar aldrig på det. Ha en trevlig kväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0