Tips











Får inte så värst mycket gjort i värmen, men en lååång promenad utmed vattnet blev det iallafall. Har fått in vanan nu ;0) Annars har det inte gått så värst bra med mitt nyttiga, hälsosamma, träningsliv (som vanligt).

Leker med kattungarna, ser på när de leker med varandra,när de sover,tvättar sig, när de....är så gulliga så det behövs inte så mycket annat än titta på dom.
Jo jag läser mina favorit författare Roslund & Hellström, köpte två pocket på loppis i lördags. Tycker dom är i en klass för sig. Om ni gillar kriminalromaner och inte har läst dom- gör det.
Har också fått ett tips på en helt underbar bloggare som ni bara MÅSTE läsa, han är så rolig, man skrattar högt och det är ju alltid kul. Han heter Fredrik Backman och skriver om pappaliv, äktenskapliga bryderier och sport (mest på TV). Gå in och läs ni kommer inte ångra er.

Om ni som jag gillar att spela alfapet så måste ni prova appen wordfeud, superroligt .
Det var några tips från mig, ha en fortsatt skön måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0