Ring, ring



Har lagt en beställning på kattsängen som jag spanat på. Hoppas den är lika fin i verkligheten
som på bild. Nu ska vi bara hitta något snyggt halsband också så är vi redo för våra nya familjemedlemmar.

Annars har dagen varit rätt produktiv faktiskt, har rensat ut ett förråd som man knappt fick in foten i. Nu är det förvaring och myshörna till Linnea istället. Blev mycket trevligare och mysigare. Det är så skönt att rensa bort saker. På tal om saker så gjorde jag ett undantag på mitt egensatta loppisförbud i lördags. Det blev två gamla telefoner, ni vet sådana med nummerbricka. Är så skönt ljud när man slår numret. Dom skulle enligt försäljaren fungera, men jag undrar jag. Ringer gör dom , men man hör inte vad som sägs. Får se om vi kan fixa till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0