Torsdag den 26 Maj

 Foto: Ingela


 Foto: Ingela


Idag fick jag äntligen smaka mina första macaroner, undrar om jag är enda som ej smakat detta högt uppskattade bakverk. Det första intrycket var "oj så små dom är". Jag trodde de var i samma storlek som biskvier. Tur jag fick se dom innan jag själv ger mig på och bakar dom. Om det nu blir av, för om jag ska vara ärlig så blev jag inte himlastormande förtjust, men dom var helt okay. Sorterna som provades var hallon , citron och blåbär. Själv gillade jag hallon och citron bäst.  Har ni testat macaroons?

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag har faktiskt inte heller smakat de där.. Ser som söta ut dock :)

2011-05-31 @ 11:31:08
Postat av: Linda M

Men vad fina dina blev! Jag älskar dem mmmums!Nycket fina kort du tar ingela :)

2011-06-30 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0