Förberedelser





Här har vi inte riktigt kommit igång med pysslandet än men vi har iallafall gjort iordning ett stämningsfat till köksbordet, tipstack till Malin Stoor som har bloggen Qreate. Annars har jag iallafall fått upp adventsstjärnorna, i år blir det 3 svarta och 1 röd. Jag har också handlat små julenar och mer vita hyacinter. Det är ju iallafall en början. Imorgon ska jag springa runt och leta efter pepparkaksformar som är stjärnor i olika storlekar, för grantillverkning, vet någon var man hittar stjärnformar? Idag hittade jag bara en massa djur överallt...



Har mest plockat fram grejer, för kommande julpyntning. Har också hittat en det bra papperspynt som vi ska tillverka, bl a såna där fina stjärnor som på bilden ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0