Julklappstips

Fick ett trevligt mail, med info om en snygg nyhet. En superläcker bricka i björkfanér,mått 28x 36 cm. Kan diskas i diskmaskin. Brickan är gjord av den mycket duktiga Caroline som har webshopen Studio Caro-lines
Hon gör även väldigt fina tavlor, bl a min te tavla. Gör ett besök i hennes webshop, det finns massor av potentiella, fina julklappar.  Jag skulle iallafall bli väldigt glad om den här brickan dök upp i ett paket
Skulle inte ni?


Namnen på svenska orter bildar Sveriges siluett, ursnyggt om ni frågar mig. Nej, jag måste nog slänga iväg en beställning, nu är den fraktfri dessutom,  kan ju inte bli bättre...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Här hittade jag inlägget ju! Tack för det. Hoppas du blev nöjd med den och att du hunnit få den med posten.



Ha en fin helg!

Caroline

2011-12-03 @ 00:14:25
URL: http://mininspiration.blogspot.com
Postat av: Caroline

Här hittade jag inlägget ju! Tack för det. Hoppas du blev nöjd med den och att du hunnit få den med posten.



Ha en fin helg!

Caroline

2011-12-03 @ 00:15:40
URL: http://mininspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0