Intet nytt under solen...

 Foto: Ingela

Åh, ni skulle bara se så vacker vår rönn är när solen lyser på den. Tyvärr blir det aldrig lika vackert på kort. (Iallafall inte när jag tar med min Iphone ;0)
Ber om ursäkt för den dåliga uppdatringen på bloggen, men jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om...
Helgen har varit mycket lugn, inget särskilt att rapportera. Går in i en intensiv jobb period nu, men ska försöka hitta någon inspiration att blogga...
Ni får gärna komma med förslag vad ni vill läsa om....
Ha det bra tills vi hörs igen..

Kommentarer
Postat av: matilda

Skulle bli väldigt glad om du hade lust att lägga en röst på min outfit, som blivit uttagen till spotlifes tävling? Ligger tvåa och behöver några röster till för att ha chans att gå vidare till årsfinal!



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



Ha en jättefin dag!

Kram

2011-10-02 @ 15:25:13
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0