Pappersblomma och lite fjärilar

Igår var jag hemma med min lilla skrutta som är sjuk med en rätt ordentlig förkylning. Då vi varit hemma några dagar och legat i soffan så började jag bli lite rastlös. Provade vika en pappersblomma, det var inte så lätt för mig som är rätt hafsig av mig, men det var iallafall ett försök. Ska prova igen när jag blir piggare, för igår kväll slog nämligen förkylningen klorna även i mig, feber, ont i halsen och allmänt slut. Inte bra att kramas för mycket med sjuka barn ;0) Så idag blir det att göra minsta möjliga, då orken saknas. Försökte ta några kort på min fantastiska skapelse, vilket är en stor utmaning i sig. Nu blir det att lindra smärtan i halsen med te framför en film, det är visst Trolltyg i tomteskogen som gäller , lite julkänsla så här i solen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0