Tips 2



Har varit en hektisk dag med fix inför Linneas Halloweenfest som hon är på nu, har bakat läskiga fingrar och chokladspindlar. Förvandlat henne till en dödskallehäxa med långa svarta lösnaglar. Tyvärr blev allt så stressigt så jag hann ej ta några kort. Istället får ni se mina fynd som jag köpt i veckan, svarta ljuslyktor för 20:-/st och stora 80 cm svarta julstjärnor för 15:-/st. Fynd tycker jag, speciellt julstjärnorna som jag har köpt betydligt dyrare, dessa var stora riktigt svarta och luktade inte sådär äckligt av flamskyddsmedel som en del brukar göra.
Hittade dom på Dollarstore. Det var svårt att ta kort på dom , då de är så stora.





Det var alltså mina tips till er, ha en fortsatt trevlig helg. Här blir det tapas, bastu och Lapin kulta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0