Äntligen lite vila...



Brödet blev supergott, kommer göra det ofta. Ska bara se till att lägga dom där kornen i blöt först.
Dagen fortsatte bättre än den började, tycker jag fått mycket gjort. Bakat, rensat och förvällt 1 kg kantareller, tagit en snabb och lång promenad, tvättat 4 tvättar och gjort ärenden i stan m,m  Måste ju försöka få lite gjort så här sista lediga dagen. Jobbar helgen och till veckan ska jag jobba 4 nätter på rad för första gången, hoppas det går bra. Nu blir det te och sen ska vi se en ny film med Matthew McConaughey, försök säga det fort tre gånger ;0)
The Lincoln Lawyer heter den. Har ni sett den? Recension kommer sen...
Förresten får ni hojta om ni vill ha brödreceptet.

Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan!

Skulle jättegärna få receptet på brödet, såg gott ut, och hemma med barn har man ju gott om tid att både baka och lägga i blöt! :)

Såg att du efterlyste kommentarer, jag är så dålig på det, men jag läser gärna din blogg, så sluta inte blogga! :)

Ha det gott, hoppas att ni har det bra på jobbet!

Anna från 2B, fast numera bara hemma! :)

2011-09-15 @ 21:16:54
Postat av: ida

Åh...jag vill också ha receptet...såg väldigt gott ut! Vad duktig du är på att blogga...o nu gör du ju det dessutom så ofta..vilket gillas!:-)

2011-09-15 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0