Matförvirring

Vet inte om det bara är jag, men jag har så svårt att veta hur jag ska äta. När jag väl började mixtra med maten så har allt blivit så komplicerat. Först provade jag viktväktarna och det fungerade, men så fort jag blev för bekväm för att skriva ner allt jag åt så föll hela konceptet. Efter det har jag provat alla tänkbara kurer LCHF, GI, Cambridge i olika omgångar och nu väger jag mer än jag någonsin gjort. Förvirringen ligger i ska jag äta fett eller ska jag äta fettsnålt, suck...

Nu går vi tillbaka till GI , men det känns fel med fettsnål minimjölk när man har haft LCHF tänket. Varför ska det vara så svårt????

 
Frukost: yoghurt, björnbär och pumpakärnor och te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0